MK Illumination

MK Illumination steunt Stichting Rolling Hearts in onderzoek naar Alzheimer!

Tijdens een voormalig dienstverband heb ik Linda leren kennen en wij hebben intussen een waardevolle vriendschap opgebouwd. Ik was zeer geraakt door haar verhaal wat ze deelde over haar vader die Alzheimer heeft en ook de intense rollercoaster voor haar als dochter en de hele familie. Iedereen kent tegenwoordig wel iemand in zijn omgeving met een familielid met Alzheimer. Daarom is aandacht voor dementie en wat dat betekent voor de mens en zijn naasten ontzettend belangrijk, want 1 op de 5 mensen krijgt helaas deze verwoestende ziekte.

Ik bewonder haar enorme drive om, samen met haar vriendin Mirjam, met Stichting Rolling Hearts op 24 april een bijzondere rally en benefiet avond te organiseren voor meer awareness en onderzoek naar Alzheimer. Wij leveren voor dit prachtige initiatief namens MK Illumination dan ook graag onze bijdrage! Het wordt vast een schitterend event en memorabele dag! Veel succes!

Shirley Udo

Sales manager – MK Illumination