Mirjam Lieffering

Founder en voorzitter van Stichting Rolling Hearts is een enthousiaste ondernemer en verbinder.

Zij is een expert op het gebied van leiderschap en change-management en werkt daarnaast als business strateeg. Met haar jarenlange ervaring als business consultant ziet ze al snel of een concept levensvatbaar is. Research & analyses zijn een belangrijk onderdeel daarvan. “Meten is weten” is dan ook haar motto. Als business mentor/coach kan ze jou en je bedrijf begeleiden tijdens woelige tijden, maar ook als er behoefte is aan groei en verandering.

Mirjam: “Al heel wat jaren had ik een droom, een droom om een rally te organiseren waarin we niet gewoon maar beetje rijden voor het rijden met mooie auto’s maar rijden om verschil te maken. En zo was het idee geboren….”

Een netwerk op wielen, bijzondere mensen bij elkaar brengen voor een gezamenlijk doel en dat doel werd awareness creëren voor de vreselijke ziekte Alzheimer. Elke dag leer ik meer over deze ziekte en de verwoestende gevolgen. De cijfers liegen er niet om en het is een feit, we krijgen er allemaal mee te maken, direct of indirect. We zijn nu een paar maanden onderweg en er ontstaan steeds mooiere samenwerkingen. Langzaam maar gestaag groeit deze droom uit tot een waanzinnig project waar we met mooie mensen, met heel veel liefde, werken aan een betere toekomst voor niet alleen de Alzheimer patiënten maar ook de mensen om hun heen. Als leiderschapstrainer en facilitator in change management zie ik altijd de rode draad, mensen met elkaar verbinden en leren communiceren met elkaar. De basis van het functioneren in ons dagelijks leven maar dat uiteindelijk door een ziekte als Alzheimer niet meer zo vanzelfsprekend is. Ik nodig je aan te sluiten bij onze mooie stichting en netwerk op wielen, en wie weet rij jij straks ook met ons mee?

Linda Keemink

Owner en Founder van SEC Airdesign is medeoprichter, penningmeester en secretaris van Stichting Rolling Hearts.

Toen Mirjam mij vertelde dat zij een droom had om een rally met oldtimers, youngtimers en special cars te organiseren, gaf ze aan dat het een rally van ongekende betekenis moest worden. Ik bedacht me geen moment en ik vertelde Mirjam dat ik Alzheimer NL wil steunen in hun onderzoek zodat we deze slopende ziekte de wereld uit kunnen helpen. Mijn opa is overleden aan FTD en nu heeft mijn vader helaas Alzheimer. Mijn passie en drive is daardoor nog groter geworden om deze vreselijke hersenziekte voor altijd de wereld uit te helpen. Voor mijn vader is het helaas te laat, maar niet voor onze kinderen en kleinkinderen, want 1 op de 3 vrouwen en 1 op de 5 mannen krijgt deze verwoestende ziekte. Een gezamenlijke droom was geboren; Stichting Rolling Hearts; Rijden voor Alzheimer op 24-04-2024 en eindigen met een fantastische benefietavond ten behoeve van Alzheimer NL en als laatste eerbetoon aan mijn vader opdat hij en vele anderen nooit vergeten worden.

Met mijn bedrijf SEC Airdesign help ik verpleegtehuizen op het gebied van geurbeleving/ondersteuning en stankeliminatie zoals urine, rook, zweet of rioollucht.

Met geurbeleving/ondersteuning brengt SEC Airdesign ook rust en herinneringen bij mensen met een beschadigd brein zoals bij dementie of een handicapt. Geregeld sponsort SEC Airdesign  verpleegtehuizen met een geurondersteuning.

SEC Airdesign biedt samen met fijne samenwerkingspartners de beste oplossingen op het gebied van totale (sfeer) beleving om zo een prettige en gezondere werk, woon – of winkelomgeving te creëren in elke denkbare branche dan ook, maar ook gewoon thuis.