Hotel Heemskerk

“Als familiehotel begrijpen we dat Alzheimer een enorme impact heeft op geliefden. Familie is het hart van onze samenleving. Iedereen kent tegenwoordig wel iemand met Alzheimer. Tijdens ons gesprek met Linda zagen we een enorm bevlogen vrouw. Iemand met een missie om Alzheimer de wereld uit te helpen.

Het is enorm belangrijk dat er aandacht is en blijft voor deze ziekte die bij zoveel mensen zijn sporen achterlaat. Daarom ondersteunen we Rolling Hearts van ganser harte: zodat er bewustzijn komt voor deze aandoening en zoveel mogelijk geld opgehaald wordt voor onderzoek. Hopelijk behoort Alzheimer hiermee op termijn tot het verleden en bieden we patiënten een toekomst.

Caroline en Menno, namens het team Hotel Heemskerk”

Na de benefietavond kunnen onze gasten overnachten bij onze partner Hotel Heemskerk dat op ongeveer 500 meter vanaf het kasteel ligt. Hotel Heemskerk biedt onze gasten een korting van 8% op de huidige prijs van de hotelkamer inclusief ontbijt. Tevens zal Hotel Heemskerk 10% over de kameromzet doneren aan Alzheimer NL. U kunt makkelijk reserveren door een bericht te sturen naar events@hotelheemskerk.nl met gastnaam, verblijfsdata (Stichting Rolling Hearts 24-04-2024) en aantal personen op de kamer. Betaling van de kamers is bij aankomst in het hotel.